PIEGĀDES UN ATGRIEZTIE SŪTĪJUMI

1. Pirkumu izgatavošana notiek katru pirmdienu. Otrdienās sūtījumi tiek nogādāti uz Omniva pakomātiem un pastu, kur tās tiek apstrādātas kā A klases ierakstītas vēstules. Izmantojot pasta pakalpojumus katram sūtījumam tiek pievienots izsekošanas numurs un piegādes brīdī pircējam ir jāparakstās par sūtījuma saņemšanu. Ja pircējs priekšroku dod express sūtījumam, tiek piemērota papildus samaksa un pircējam ir jāpievieno saņēmēja kontakttālruņa numurs. Lai arī kura sūtīšanas metode tiek izvēlēta, paciņas var izsekot zemāk uzrādītajās interneta vietnēs:

– saņēmēja valsts pasta mājas lapā (kad sūtījums nonācis šajā valstī)
– https://www.trackitonline.ru
– www.track-trace.com

2. Svarīgi ņemt vērā, ka izsekošanas numuri nedarbosies sūtījumiem uz atsevišķām valstīm. Par iemeslu tam ir šo konkrēto valstu pasta ārējā politika. Šo valstu sarakstā ir: Kanāda, Austrālija un periodiski arī citas valstis.

3. Piegādes izmaksas sevī iekļauj apstrādes, iepakojuma un sūtīšanas izmaksas. Apstrādes izmaksas ir fiksēta summa, kurpretī sūtīšanas izmaksas mainās atkarībā no sūtījuma svara un piegādes valsts. Mēs iesakām visus plānotos pirkumus apvienot vienā grozā, jo pēc pirkuma veikšanas nav iespējams pirkumus apvienot un piegādes izmaksas dublēsies.

4. Pārdevējs neuzņemās atbildību nedz par sūtījumu kavēšanos muitas procesu dēļ, nedz par ievedmuitas izmaksām sūtījumiem uz ārvalstīm.

5. Situācijās, kad sūtījums nonācis līdz pircējam, taču tas nav izņemts no pasta laikā un ticis nosūtīts atpakaļ pārdevējām, pircēja pienākums ir segt sūtīšanas izmaksas vēlreiz atkārtotai sūtīšanai.

6. Aptuvenie piegādes laiki:

Latvija: 1-2 dienas
Eiropa: 3-14 dienas
Citur: 3-4 nedēļas